רוצו להצביע • ישראל אייכלר

ישראל אייכלר No Comments on רוצו להצביע • ישראל אייכלר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, תוכרע המלחמה שמנהל המישטר החילוני נגד עצם קיומה של היהדות החרדית. משרדי השלטון כבר הכינו תכניות למלחמת חרמה להריסת היהדות, באמצעות העיריות והרשויות המקומיות. ביטול חוק נהרי, הוא רק דוגמא אחת מיני רבות, כמו הנסיון לבטל הנחה לארנונה לאנשים עניים שאין להם מה לאכול.

אל תטעו. מטרת המלחמה היא חיסול היהדות החרדית, לא פחות. אך היות ובינתיים המלחמה אינה מתנהלת בקרבות רחוב, אפשר לפעול בדרכים חוקיות ועיכובים ביורוקרטיים. כדי להגיע לאותה מטרה, של חיסול ממוקד לתקציבי החרדים, הם משתמשים באמצעים כספיים ומשפטיים, תקשורתיים ומינהליים. הכרעת הקרב הזה תיבחן במשרדי העיריה לא פחות מאשר במשרדי הממשלה.

המטרה היא למנוע את יכולת הישרדותן של משפחות ברוכות ילדים, המחנכות את ילדיהן לתורה ולאמונה ולחינוך אציל למידות טובות. הדרך היא למנוע תעסוקה, למנוע דירה וקורת גג, להושיב את הילדים בקראוונים לוהטים בקיץ וקרים בחורף, להוציא אותם מן התתי"ם ומן הישיבות ומן הכוללים, לשום מקום. שלא תחשבו שהם רוצים שהחרדים יצאו לעבודה. עוד לפני שימצאו החרדים מקומות עבודה, תקום זעקה גדולה ומרה, על היהודים המשתלטים על הפרנסה והכלכלה. כך היה בגולה וכך הוא המצב בגלות בין יהודים.

לא נותר ליהודים חרדים, אלא להילחם בכלים שהקב"ה הותיר בידינו, כדי שלא יוכלו לעקור תורה מישראל ונוכל לחיות בארץ הזאת. המיעוט החרדי יכול לסמוך רק על אבינו שבשמים. אין לנו משטרה, אין לנו צבא, אין לנו פקידי שלטון ואין לנו שופטים שיגנו על זכויות האזרח החרדי הפרטי ולא הציבור החרדי הכללי. כלי המאבק היחיד שהשלטון החילוני הותיר עדיין בידי החרדים, בזכות האזרחים הערבים, זה זכות ההצבעה לכנסת ולעיריות.

כוחו הפוליטי של הציבור החרדי נמדד אך ורק לפי מספרו בקלפי. מי שאינו מצביע מחליש באופן ישיר את יכולתנו לשרוד תחת שלטון העריצות ומסכן את עתיד ילדינו בחינוך, בדיור ובתעסוקה. לחכי"ם החרדיים, עדיין ניתנה זכות ההצבעה בכנסת ובממשלה. חברי העיריות בכוחם הדל מצליחים למנוע גזירות ולשפר את מצבו העגום של האזרח החרדי. הכל תלוי במספרם ובאצבעותיהם של הבוחרים.

לכן כל זמן שהתקשורת העויינת עוד לא הצליחה לגרום לשלילת זכות הבחירה של יהודים חרדים, צריך לנצל את זכות הבחירה. אינני בטוח שבעוד מספר שנים, לא תישלל הזכות הזאת בנימוקים "שוויוניים" דומים לשלילת שאר זכויות האדם החרדי בארץ. אנו כן בטוחים שיימשך התהליך של מסירת התקציבים וההכרעות מידי הכנסת והעיריות, למערכת המשפט העויינת. לכן צריך לנצל את הכוח הפוליטי מפני שיטות הדיכוי של המישטר החילוני. "ממשלת הזדון" של נתניהו ולפיד הוכיחה כי שום דבר לא יעמוד בדרכה במלחמה לחיסול התרבות היהודית באמצעות הרודנות השלטונית כל כל זרועותיה.

היום כבר אין שום צורך להאמין לתעמולה החרדית שבלי נציגות חזקה בכנסת ובעיריה, יהודי חרדי לא יוכל לחיות בארץ הזאת. כל אדם מבין כי בלי תקציבי החינוך והישיבות שהם בעצם החזרי המיסים שהשלטון גובה מאתנו, רוב מוסדות החינוך בארץ ישראל, לא ישרדו את "נסיון העוני". יש לנו נסיון מר מימי הבריטים בארץ ומן העוני בין שתי מלחמות העולם בקהילות ישראל באירופה. היתה שם שואה רוחנית שנגרמה משילוב של עוני נורא בבית ובקהילה ופיתויי התרבות הרעה ברחוב החילוני. לכן אסור לזלזל בסכנה הרוחנית שבמצוקה הכלכלית ומצוקת הדיור והפסקת הקצבאות והתקציבים, שרובם ככולם גזולים בידי השלטון מכספי המיסים שלנו.

אין אדם צורך מוצר או נכס בארץ, מבלי שהשליטים יגזרו מיסים לפרנס את השליטים על חשבון הנשלטים. כל זמן שיש לכם זכות להצביע, לכו להצביע. מעבר לכך, שזאת מצוות גדולי ישראל. הנסיון המר של תוצאות הבחירות לכנסת הוכיח, כי כל מי שלא מצביע למפלגה חרדית, אחראי ישירות לחלקו האישי, בכל הגזירות שמתקבלות על האזרח היחיד בעיריה ועל כלל הציבור החרדי במדינה.



0 תגובות